صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد
سرخط خبرها

ابهام در قرارداد بازیکنان تاجیکستانی| پرسپولیس قرارداد بسته است؟

  • کد خبر: ۹۰۴۲۲
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
ابهام در قرارداد بازیکنان تاجیکستانی| پرسپولیس قرارداد بسته است؟
بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس با وجود حضور یک ماهه در تهران همچنان وضعیت پر از ابهامی دارند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، چند هفته‌ای هست که وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تاجیکستانی برای امضای قرارداد با پرسپولیس به تهران آمدند و در تهران زندگی می‌کنند. 

البته چون هنوز پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز نشده قرارداد این دو بازیکن امضا نشده و آنها به صورت رسمی بازیکن پرسپولیس نشده‌اند اما در تمرینات و بازی‌های دوستانه حضور دارند که از نظر قانونی منعی در این خصوص وجود ندارد.

حالا سوالات مهمی که در این مورد این دو بازیکن مطرح می‌شود این است که با وجودی که طبق اطلاع مسئولان باشگاه پرسپولیس و نزدیکان این دو بازیکن آنها قراردادی را با سرخپوشان امضا نکردند اگر در طول تمرینات یا مسابقات دوستانه پرسپولیس دچار مصدومیت بشوند تکلیف چیست و پرداخت ضرر به عهده چه کسی است؟

سوال دوم هم این است که اگر به هر دلیل پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز نشود آیا باشگاه بابت بازگشت این دو بازیکن به کشورشان غرامت پرداخت می‌کند یا نه؟

 

برخی از مسئولان مربوطه اما مدعی هستند اگر قبل از امضای قرارداد این دو بازیکن با باشگاه پرسپولیس آنها در تمرینات مصدوم شوند پرداخت غرامت آنها ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد! این ادعای عجیب در حالی مطرح شده که این دو بازیکن ملی‌پوش بوده و مشخص نیست در صورت صحت این ادعا، چطور حاضر به پذیرش چنین موضوعی شده‌اند؟!

 

همچنین اگر به هردلیلی پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز نشود باشگاه پرسپولیس غرامتی به این دو بازیکن پرداخت نمی‌کند چون قرارداد آنها امضا و ثبت نشده است و آنها بدون ضرر مالی از پرسپولیس جدا خواهند شد هرچند این مسئله خیلی محتمل نیست.

 

موضوع دیگری که البته فعلا تائید نشده این است که شاید قراردادی بین باشگاه و این دو بازیکن امضا شده باشد اما بخاطر محرومیت فعلی پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات این خبر رسانه‌ای نشده و منتظر باز شدن پنجره هستند تا به صورت رسمی اعلام گردد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->